torsdag 17 februari 2011

Ångrar mig lite...

Funderar och klurar på resurssidan, har upptäckt att jag inte kan göra det jag skulle vilja i Wix, och går det inte i Wix så går det heller inte i Weebly, Google Sites är inte att tänka på ;) vad kvarstår då? Det skulle kunna vara Dreamweaver... Attans också att jag inte valde att vara med på den genomgången. Har gjort ett tappert försök med prog förut, med Måns som lärare på gamla ILU. Tyckte att det var lite krångligt förstås men satt och funderade nu, varför skulle inte jag kunna lära mig?! Kan andra så borde även jag kunna, lr?

4 kommentarer:

  1. Kan jag kan du! (Fast jag vet ju inte om jag kan bygga en egen resurs förstås?)
    Förstår INTE hur du tänker om Google Sites? (haha)

    SvaraRadera
  2. Det är klart att du kan! Du är ju så duktig. Vad är det exakt du vill göra som inte går i Weebly? Det kanske går att gå runt problemet? Nu ska lag läsa.... Upptäckte nu att det är mycket litteratur till nästa gång.

    SvaraRadera
  3. Hej Maria, har försökt maila dig (minst 10dagar sedan) på adressen du gav mig men har inte fått något svar. Har jag skrivit fel kanske. Du kan väl ta min adress så får vi kontakt i alla fall.
    anneli_dale@hotmail.com
    Vad är det som begränsar dig i tankarna kring Wix & Weebly?

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Tror definitivt att du kan få grepp på Dreamweaver. Det handlar väl förstås om vad du vill kunna göra.

    SvaraRadera